Sunday, July 1, 2012

Kembalikan tenaga setelah seharian bekerja yeaaay ^^

Korang selalu dak rasa penat2? balik keja saja, rasa nk tdo je kan....tdo lepas asar, tak elok ok, sebab lama2 , cukup 40 hari berturut2, boleh jadi gila katanya...hahahaha, ya, otak jadi lembab...dulu saya pun macam tu gak, rasa letihnya Ya Rabbi....saya dok rasa, ermm mayb saya dah gemuk kot, asek letih saja...tapi ada je kawan saya yang gemuk tapi aktif, acener tu?? lepas consume vitamin, rupa2nya kurang nutrisi dalam badan hehehe....

sama la kes macam kawan saya memerangkap customer saya ni ^^....dia tanya vitamin untuk menyusu dan untuk tenaga...so saya pun suggestkan la set seperti di bawah ni ^^

dan sebulan selepas itu, saya pun follow up la pada dia, apa kesannya pada diri dia kan...dan korang bacalah sendiri ^^....

Alhamdulillah...best kan kalau badan kita jadi bertenaga bila letih bekerja kan...siap boleh masak waktu malam, tu yang best...daaaan ada masa untuk suami ^^....

Bagi sapa2 yang berminat nak mencuba supplemen shaklee ni, boleh la sms/whatsapp dan tanya pada saya....email pun boleh..InsyaAllah saya akan membantu...

tapi makan supplemen ni pun ada aturannya, bukan bedal main makan saja tau, makan dengan ilmu tau...sebab ada setengah vitamin tak boleh di makan dengan vitamin yang tertentu, dan ada sebabnya...jika anda ingin menjadi pelanggan saya, saya akan consult anda selepas anda membuat pembelian dengan saya ^^

dan jika anda nk beli sendiri vitamin shaklee ni di cawangan yang berdekatan, anda juga boleh gunakan id shaklee saya 868452, lepas tu, boleh contact saya untuk saya memberikan konsultasi yang seterusnya ^^...hanya pada customer saya yang di sayangi ^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ruby
Gmail : firbee@gmail.com
SMS/Whatsapp : 019-569 0004 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Photobucket

No comments: