Thursday, October 1, 2015

Label iron sendiri

Hi semua.....sorry lama tak update blog...sini saya nak maklumkan bahawa saya hanya menawarkan label untuk tudung, or baju or apa saja label yg jenis iron sahaja....saya tak ada buat label berjahit, mahupun metal, mahupun woven damask...iron sendiri yer, jadi label tu tinggal untuk peel off, dan iron...cara2nya saya akan bgtau jika anda adalah customer saya ^^
Saya takkan buat label yang iron siap2 pada reben yer, sbb saya tak sempat, sbb saya bekerja lain di waktu siang, sbb saya tak dak mesin heat press hehehe...nnt saya tumpukan sepenuhnya barulah boleh iron siap2 pada reben yer...
Ok, itu saja saya nak membebel...terima kasih pada yang sudi order dengan saya yer...kalau nak order meh terus whatsapp saya ok 0195690004...saja payung gambar2 label yang pernah buat, tima kasih semuaaaaa ^^

No comments: