Friday, June 10, 2016

Label Iron Sendiri yang Murah

Hiii korang!!!! Ramai yang whatsapp saya tanya buat lagi tak label iron ni? Rata2 datang dari blog saya ni....sorry korang, dah lama saya tak update blog pasal label...SAYA MASIH LAGI BUAT LABEL IRON SENDIRI... MASIH BUAT SAMPAI SEKARANG YA ^^

so jangan segan silu mai whatsapp saya yer....dah setahun lebih dah beroperasi saya buat label ni, dan saya memang fokus buat label ni saja...

korang boleh like page facebook saya yer ----> Beauty Daisy
Ataupun boleh jugak follow instagram saya, saya lebih aktif dalam ig yer @beautydaisy84

InshaAllah saya akan berikan servis yang terbaik....Terima kasih juga pada customer saya yang sentiasa support dok repeat order, korang memang best !!!

Jika ada masa terluang, InshaAllah saya akan try cuba promote ig customer yang buat label dengan saya ^^


Saya lebih prefer untuk korang whatsapp saya terus yer...kalau inbox or pm di fb macam lambat sket,, sorry yer, whatsapp je yer ^^..nak email pun boleh firbee@gmail.com

so meh la mana2 yang nk ada label sendiri tu, nk iron pada baju anak ke, boleh order..semudah ABC hehehe

Whatsapp and sms only 019-5690004 ^^



  Photobucket

No comments: