Wednesday, October 31, 2012

Kad Kahwin Faizi & Ain

Ok, ni latest design dari Beauty Daisy, dan semestinya doodle yang come lote tu dari Cik Dil ha, tapi dia sekarang tgh busy dengan intern, so jangan kacau dia, pi baca blog dia and tinggalakan komen dah hehehe.....

Faizi ni kawan hubby saya...So secara tak langsung, Ain pun jadi la kawan saya hihihi....Konsep yang bakal pengantin ni nak, sebelah perempuan style modern, sebab ain ni dari Selangor, dan sebelah lelaki country style dan ala2 askar sket, so tau je la Faizi ni kerja askar hehehe.....

Sebenarnya diorang ni mintak saya designkan kad sahaja, printing ain yang uruskan ^^...so kalau nak saya designkan pun boleh, tak dak masalah (ala2 yb shiro hahahaha)...nak saya design and printingkan pun boleh...tapi kalau bentuk2 pelik2, macam love ka, bulat ka, tak boleh la...bentuk pat segi ja ok hahahaha....

ok jom tengok kad2 depa ni ^^
ni sebelah pengantin lelaki...

Faizi siap cakap, kad comel sampai sayang nak bagi dekat orang hahaha....


yang ni plak sebelah ain ^^

jadi pada sesiapa yang nk request design , bolehlah contact saya seperti berikut ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ruby
Gmail : firbee@gmail.com
SMS/Whatsapp : 019-569 0004  
saya sedia membantu anda ^^...

Photobucket

No comments: