Saturday, February 18, 2012

Breastfeed dgn bantuan vitamin ^^

Susu ibu adalah susu yang terbaik...semua orang tau kan...jangan jadikan alasan susah nk menyusu walaupun kita bekerjaya...walaupun saya tak ada anak lagi, tapi saya menyokong penyusuan ibu 100%...adik saya pun kini fully breastfeed kan anaknya Umar ^^ dan 100% baby Shaklee =) ...

Berikut adalah feedback daripada kawan saya ^^

(sila klik gambar untuk paparan lebih jelas) 

Set ini adalah untuk mereka yang :
♥ menyusukan bayi mereka dengan susu ibu
♥ Memberikan tenaga di siang hari (sbb malam kena jaga anak ^^)
♥ Inginkan pemangkin susu (bukan membanyakkan susu)
Di ingatkan juga, tanpa usaha dan istiqomah, masakan dapat hasilnya kan ^^... ditegaskan juga di sini, vitamin ni bukan membanyakkan susu yer kawan2, tapi membantu dalam penyusuan...pastikan minum banyak air, makan, rehat dan ambil vitamin dengan cara yang betul ^^...

Jika berminat, boleh dapatkan maklumat lanjut daripada saya di :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gmail : firbee@gmail.com
Call/Whatsapp : 019-569 0004  
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Photobucket

2 comments:

zura said...

dear, if nak order utk trial set mcm http://romeojuliet13.blogspot.com/search/label/Sharklee ni mcm mana?

LanaBusyBee said...

dear, u sms i ok ^^...ruby 0195690004...i akan jawab dlm sms