Sunday, February 19, 2012

My Wedding Card

Hi all..saya nk share wedding kad saya ni ^^...dan yang paling besh, saya design sendiri, dengan titik peluh, penuh emosi, geram, suka, penat macam-macam ada hahaha....

kiranya ni adalah contoh design wedding card yang skema la, tapi sweet,...

2000 keping semuanya, dan harga xsampai RM800 ^^...
kalau buat sekaligus pengantin lelaki dan perempuan, dah dapat jimat di situ kan, sorang RM400 sajakan..

kaler pilihan hati hitam dan pink...memang tertawan, sweet dan menawan...tapi yang ni xdak envelope yer...

terbuka untuk semua di seluruh Malaysia (jika sanggup bayar postage ^^), boleh self pickup di area Alor Star yer ^^..kalau nk saya hantar pi sungai petani ka, arau ka, sy charge minyak kereta dan tol, tu saja ^^

jadi pada sesiapa yang nk tempah kad kawen mcm ni (saiz A4, boleh pilih nk envelope ke tak) bolehlah contact saya seperti berikut ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gmail : firbee@gmail.com
Call/SMS/Whatsapp : 019-569 0004  

Photobucket

No comments: