Tuesday, February 21, 2012

Kad Kahwin Murah - Nana n Alif's Card

Hi all...Ni cerita lama, tapi i have to cerita pada korang, mana la tau ada yang nk menempah ke kan hehehe....
wedding card ni kertas glossy papercard 160 gram...so xde la nipis sangat dan xde la tebal sangat, tapi boleh melukakan jari klu terkena kertas ni huhuhu...


thanks to
Cik Dil untuk doodle comel ni, ni la hasilnya yer dear ^^

ni first customer saya yang di jumpai daripada blog saya..thanks yer Nana sudi mintak akak buatkan kad untuk nana...tapi sorry sangat, lupa nk bgtau, memang envelope tak di sediakan...


 tapi sekarang dah ada envelope dah ^^...nanti saya akan updatekan lagi jenis kertas yang lebih besh ^^..
.

harganya depand pada kertas yang korang pilih...mcm Nana pilih ni RM750 untuk 2k keping ...banyak kan...dan lagi satu, kalau boleh pick up sendiri kad lagi bagus, saya nk pos susah, sebab terlalu berat, bila berat pos dh tentu mahal, korang yang nk kena tanggung huhuhuhu...xkisah la korang tanggung, tapi sian kt saya nk kena mengusung kad yang berat 20kilo ke post office huhuhu....


sekarang saya bukak order ni, untuk seluruh Malaysia...Self pick up area Alor Star or kawasan sekitarnya, give me a call, boleh kita jumpa ^^.....


ni untuk side husband nana

ni untuk side nana

^^

satu kad, dua map, saiz A4, depan belakang

jadi pada sesiapa yang nk request design macam ni, or lain sket, bolehlah contact saya seperti berikut ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ruby
Gmail : firbee@gmail.com
Call/SMS/Whatsapp : 019-569 0004  

saya sedia membantu anda ^^...
Photobucket

No comments: