Thursday, February 23, 2012

Kad Kahwen Murah - My SIs's Wedding Card

Hi peeps ^^...meh saya review pasal wedding card adik saya lak..

.ni lah gambar kad kawen adik  bersaiz A5...ala, saiz A4 lipat dua, pastu di lipat lagi ^^...

harganya murah saja kawan2...sebab saya yang design sendiri dan pi hantar printing pada kedai...kt kedai la dia pi hantar kt kilang guna offset printing, so kaler xdak masalah, nk letak gambaq ka, nk letak apa2 pun boleh...kualiti cantik...


yang beshnya, adik saya tempah seribu untuk belah dia, dan 500 untuk belah lelaki, sekali dapat dua ribu (belah lelaki dan perempuan) gila ah, sebab harga dia lebih kurang, sebab tu kilang tu bagi je kot hehehe....


ketebalan kertas lak, yang ni rasanya adik saya pilih yang paling nipis, save bajet hehehe....dan hasilnya seperti kertas iklan flyers tu haaa.....nice dan murah....
 
muka depan
 
isinya ^^

 
jadi pada sesiapa yang nk tempah kad kawen mcm ni (saiz A5, boleh pilih nk envelope ke tak) bolehlah contact saya seperti berikut ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ruby
Gmail : firbee@gmail.com
Call/SMS/Whatsapp : 019-569 0004  
Photobucket

No comments: