Tuesday, September 25, 2012

Dengan Performance Drink boleh say gudbye to air kaffein n tenaga yang laaain ^^


 
Susahnya nak mintak suami saya untuk amalkan supplemen, kadang2 dia lupa, kadang2 dia malas....tapi saya tetap tak berputus asa, demi kesihatan dia..takkan dah sakit baru nak berubat kan, so tengah2 sihat macam ni la kita kena jaga, betul x?

baru-baru ni suami saya tetiba join futsal dengan kawan2 opis dia, kononnya nak masuk tournament anjuran PEMADAM..so hari2 la depa dok training...hari ahad start training, balik rumah petang tu dia mengadu sakit kaki...ya la, dah lama tak bersukan..dia kata 3 kali berhenti berehat, sebab penat..dah stamina kurang macam tu la jadinya...si isteri la nak kena urut segala lenguh2 tu...sebelum tdo, saya bagi dia telan oste 4 biji...

pagi isninnya, saya bekalkan dia air performance drink ni...campur sikit dengan sunquick, sebab PD agak masam hehehe...ptg lepas balik kerja, saya tanya suami, ok ka berfutsal tadi? Minum x PD? Dia kata minum, abang berhenti rehat sekali ja...cewwah, konon bertenaga la tu hihihi...esoknya, saya tak payah sefiakan PD untuk dia, dia yang buat sendiri =)...

minggu lepas,hari sabtu, suami saya nak pi kebun getah dia yang baru setahun jagung tu...dah berbulan2 ditinggalkan kebun tu..sah2 la semak samun, pokok2 liar yang tumbuh dok kacau tumbesaran pokok getah tu...so kena la menebas...saya kerja di hari sabtu, so tak dapat nak uruskan suami pada hari tu...balik dari kerja saya tanya dia, tak bawak bekal air PD ka? Dia kata bawa n minumlah yang bertenaga menebas pokok sampi pukul 3 ptg...lepas subuh kot dia keluar ke kebun tu...amboooi, kemain lagi...tapi saya happy, sebab suami saya bertenaga nak buat kerja2 dia, saya pun senang ^^...

best kan bila ada tenaga, tak letih, banyak benda kita boleh buat...jom kita tengok, apa yang ada pada performance drink ni sampai suami saya bertenaga macam tu sekali kaaaan....
keunikan performance drink : elektrolit + mineral....di mana komponen elektrolitnya ialah sodium, chloride, magnesium, kalsium dan potasium...elektrolit ni layang membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kering dan juga baik untuk sistem neuromotor (tindakbalas saraf dan otot)...oooo ada mineral, patut la bertenaga...

yang bestnya performance drink ni, dan perbezaan minuman elektrolit lain, di shaklee, minuman ini telah di uji secara klinikal membuktikan rumusan opticarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan otot sebnyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memlihada sirkulasi bendalir dalam tubuh...PD ni jugak mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segara...

no wonder lah minuman ni sangat sesuai untuk PARA ATLET, MEREKA YANG BERPUASA, TIDUR LEWAT MALAM, KELETIHAN, PENYAHIDRATAN OTOT DAN KULIT, TIADA SELERA MAKAN, RENDAH PARAS GULA, CIRIT-BIRIT, DAN SEBAGAINYA...

meh saya listkan Manfaat Utama
1. membekalkan tenaga daya ketahanan fizikal - ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mngimbngi metablism air dalam tubuh. Ia mngandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus magnesium, dan chloride. Produk ni dirumuskan ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetap kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.

2. meningkatkandaya ketahanan badan - memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh

3. mencegah penyahidratan - mngurangkan kehausan, mencegah penyahidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda (omo omo saya mesti konsisten minum PD ni =) )

4. mengekalkan paras gula - terbukti secara klinikal dalam memlihara paras gula rendah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot..
waaah best kan...yang paling best, boleh bancuh dengan jus kegemaran kita...macam saya suka campur dengan kordial grape, sedaaap !!! ^^

So sapa yang letih2, kurang tenaga, jom try PD ni..sms or whatsapp me @ 0195690004..

* produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau memcegah sebarang jenis penyakit

P/s : saya akan adakan give away vitamin yang menjadi rebutan untuk yang inginkan kecantikan wajah...nantikan ya ^^


No comments: