Tuesday, December 4, 2012

Bulan lepas VIta C Shaklee out of stok, bulan ni Vit E Shaklee lak out of stok

Ramai yang sms saya (sorry tak reply sebab hp saya tak bayar bill, whatsapp ok, tapi perkenalkan diri dulu ya ^^) tanyakan tentang vita C...tak masuk stok lagi la dalingnessss....

Vita C memang out of stok dari awal bulan November lagi...Tapi sapa-sapa yang nk vita C, tak mau terlepas lagi, boleh buat preorder, buat bayaran penuh, saya akan terus order pada shaklee, bila masuk stok ja, InsyaAllah korang takkan ketinggalan untuk memiliki Vita C tu...apa2 just email pada saya lagi senang firbee@gmail.com..Tapi jangan keep pushing me bila nk dapat vita C sebab saya sendiri pun tak tau masuk bila, katanya awal bulan 12...skrg dah 4 haribulan, harap2 masuk dalam minggu ni jugak...JOM CEPAT ORDER DARLINGNESSSS!!!!! :)

Kes Vitamin E lak, mentang2 dia berwajah baru dan ingredient baru iaitu di tambah grape seed extract, so memang menjadi kegilaan semua perempuan untuk cantikkan kulit..tak pepasal Vita E complex pun dah kehabisan stok di seluruh branch shaklee di malaysia ni ha....
 
mcm ni la rupa vita E yang baru...warna coklat...kalau korang jumpa yang warna coklat mcm ni, tapi tulis VITAMIN E NATURAL OR ORGANIK, ha sah2 la shaklee punya...harga pasaran Vita E ni sebotol baru RM149 mengandungi 120 biji...so bijaklah membuat pilihan yer ^^.. kalau 30 biji, baru RM37.25..haaa tak ke jimat..beli satu botol ni, boleh makan sampai 4 bulan tau ^^...

Saya akan ceritakan lebih details lagi mengenai Vita E yang best ni...InsyaAllah..
Sebarang pertanyaan boleh whatsapp dan email saya ^^....


 Photobucket

No comments: