Tuesday, December 10, 2013

Skincare shaklee untuk kulit berminyak

Jangan lupa ya yang shaklee juga ada skincare untuk luaran..dalaman harus dijaga, dan semestinya luaran juga ^^

Lately muka sy memang sangat alergik, mungkin alahan mengandung jugak...pakai skincare jenama xyz ja, mesti naik merah2 kt muka..kadang ada skincare ni ok, tapi tang sabun dia tu bau kuat sangat, sampai terbatuk2, pastu mula la nk termuntah dan pening..

Saya terfikir...takkan tak pakai apa2 masa pi kerja?muka terdedah dengan habuk..kadang2 berminyak...jadi saya nak try lah skincare set enfuselle dari shaklee...mula2 saya beli moisturizer lotion dulu..sebabnya kadang2 muka kering, tapi jenis berminyak..best pakai, sebab xdak bau...

Lepas tu saya beli plak cleasing gel..khas utk kulit minyak jugak..yeeaaay memang bestla..kulit jadi lembap ja, xberbau tengit..dan xberminyak dan juga terlalu kering...Alhamdulillah...rasanya saya dah jumpa skincare yang sesuai untuk saya ^^..

No comments: